Обмін та повернення Повернення та обмін товарів регламентуються Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- Виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
- Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду).
- Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування.
- Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо ці умови не дотримані, продавець має право відмовити у поверненні.
Товар належної якості - це може бути будь-яка продукція, цілісність і герметичність якої не порушена (зовнішня упаковка не рахується).
В свою чергу, приклад товару неналежної якості - це може бути будь-який крем/мазь, тюбик якої відкритий/був у використанні, або вітаміни з порушеною герметичною упаковкою.
Повернути товар можна за адресою: Україна, Київ, Кільцева дорога, 4, індекс 03170, або Новою поштою.
Як нам повернути товар Новою поштою пошагово:
- Необхідно повідомити нам ваш номер замовлення/контактні дані, а також причину повернення/обміну товару по телефону або у Viber за номером 0938487584.
- Після узгодження з нашим менеджером віднести замовлення до Нової пошти.
- Товар відправити за рахунок клієнта на наступну адресу: м. Київ, відділення 133, Козін Дмитро, 0938487584.
- Відправити нам на Viber номер декларації разом з номером картки, на які будуть зараховані кошти.
- Ми отримаємо повернення і протягом 14 днів повернемо вам кошти за замовлення.
Згідно з законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.
Увага: доставлення товару відбувається за рахунок покупця. Виключеннями можуть бути наступні ситуації:
- Товар виявився бракованим.
- Було відправлено товар, який клієнт не замовляв.
- Інтернет-магазин або компанія перевізник здійснили відправки на помилкову адресу.
- Отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо).