Обмін та повернення Повернення та обмін товарів регламентуються Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  1. Виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
  2. Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду).
  3. Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування.
  4. Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.

 

Якщо ці умови не дотримані, продавець має право відмовити у поверненні.

Товар належної якості - це може бути будь-яка продукція, цілісність і герметичність якої не порушена (зовнішня упаковка не рахується).

В свою чергу, приклад товару неналежної якості - це може бути будь-який крем/мазь, тюбик якої відкритий/був у використанні, або вітаміни з порушеною герметичною упаковкою.

 

Повернути товар можна за адресою: Україна, Київ, Кільцева дорога, 4, індекс 03170, або Новою поштою.

Як нам повернути товар Новою поштою пошагово:

  1. Необхідно повідомити нам ваш номер замовлення/контактні дані, а також причину повернення/обміну товару по телефону або у Viber за номером 0730205577.
  2. Після узгодження з нашим менеджером віднести замовлення до Нової пошти.
  3. Товар відправити за рахунок клієнта на наступну адресу: м. Київ, відділення 133, Михалєвський Олександр, 0730205577.
  4. Відправити нам на Viber номер декларації разом з номером картки, на які будуть зараховані кошти.
  5. Ми отримаємо повернення і протягом 14 днів повернемо вам кошти за замовлення.

Згідно з законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.

 

Увага: доставлення товару відбувається за рахунок покупця. Виключеннями можуть бути наступні ситуації:

  1. Товар виявився бракованим.
  2. Було відправлено товар, який клієнт не замовляв.
  3. Інтернет-магазин або компанія перевізник здійснили відправки на помилкову адресу.
  4. Отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо).