Обмін та повернення Повернення та обмін товарів регламентуються Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  1. Виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
  2. Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду).
  3. Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування.
  4. Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.

 

Якщо ці умови не дотримані, продавець має право відмовити у поверненні.

Товар належної якості - це може бути будь-яка продукція, цілісність і герметичність якої не порушена (зовнішня упаковка не рахується).

В свою чергу, приклад товару неналежної якості - це може бути будь-який крем/мазь, тюбик якої відкритий/був у використанні, або вітаміни з порушеною герметичною упаковкою.

 

Повернути товар можна за адресою: Україна, Київ, Кільцева дорога, 4, індекс 03170, або Новою поштою.

Як нам повернути товар Новою поштою пошагово:

  1. Необхідно повідомити нам ваш номер замовлення/контактні дані, а також причину повернення/обміну товару по телефону або у Viber за номером 0938487584.
  2. Після узгодження з нашим менеджером віднести замовлення до Нової пошти.
  3. Товар відправити за рахунок клієнта на наступну адресу: м. Київ, відділення 133, Козін Дмитро, 0938487584.
  4. Відправити нам на Viber номер декларації разом з номером картки, на які будуть зараховані кошти.
  5. Ми отримаємо повернення і протягом 14 днів повернемо вам кошти за замовлення.

Згідно з законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.

 

Увага: доставлення товару відбувається за рахунок покупця. Виключеннями можуть бути наступні ситуації:

  1. Товар виявився бракованим.
  2. Було відправлено товар, який клієнт не замовляв.
  3. Інтернет-магазин або компанія перевізник здійснили відправки на помилкову адресу.
  4. Отриманий товар не відповідає інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація тощо).

Затвердження переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню) 

Відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону України “Про захист прав споживачів” Кабінет Міністрів України.